Ψυχραιμία και όχι πανικός (απλές οδηγίες για τον νέο κορωνοϊό)






1) Είμαι υγιής, συνεπώς κυκλοφορώ ελεύθερα.

2) Έχω πυρετό και συμπτώματα ίδια με της γρίπης;


Μένω σπίτι μέχρι να γίνω καλά γιατί μπορεί (το πιο πιθανό) απλά να έχω γρίπη.

3) Έχω πυρετό και συμπτώματα ίδια με της γρίπης αλλά έχω βήχα, δύσπνοια ή άλλα συμπτώματα από το αναπνευστικό αλλά δεν έχω πάει Ιταλία ή Κίνα πρόσφατα; 


Πιθανότατα έχω επιπλοκές από την γρίπη και πάω στον γιατρό μου για να με βοηθήσει με φαρμακευτική αγωγή. Στην διαδρομή καλό θα ήταν να φορέσω απλή μάσκα να μην κολλήσω τους οικείους ή τους συνεπιβάτες μου.

4) Αν έχω τα παραπάνω και έχω ταξιδέψει σε προορισμούς που υπάρχει εξάπλωση κορωνοϊού ενημερώνω τον γιατρό μου, αυτός τον ΕΟΔΥ και κανονίζω την μετακίνησή μου σε Νοσοκομείο ή άλλη δομή αναφοράς. 


Φοράω μάσκα, αποφεύγω μέσα μαζικής μεταφοράς, βήχω σε χαρτομάντηλο και εφαρμόζω κανόνες υγιεινής που έτσι κι αλλιώς έπρεπε να εφαρμόσω για να προστατεύσω τους οικείους μου και τους συνανθρώπους μου.

Δεν χρειάζεται πανικός, και βασικός στόχος, πέρα από το να γίνω καλά, είναι η προστασία των γύρω μου


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου