Συναισθήματα στο σχολικό περιβάλλον, Ε΄ τάξη, 2010-11



Πρόγραμμα Ανάπτυξης Διαπροσωπικών Σχέσεων
5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού

Θυμώνω όταν…


Η εικόνα δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα Wordle.
Τα παιδιά γράψανε με τι θυμώνουν στο σχολικό περιβάλλον και με τη βοήθεια του Wordle οπτικοποιήθηκε η συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης από ένα δοσμένο κείμενο. Έτσι οι μεγαλύτερες λέξεις στην εικόνα δείχνουν με τι θυμώνουν περισσότερο οι μαθητές της Ε΄τάξης.


κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος 

       Θυμώνω όταν…


                                           Wordle: Συναισθήματα στο σχολικό περιβάλλον, Ε΄τάξη, 2010-11, Θυμώνω όταν...
Οι απαντήσεις των μαθητών:

Θυμώνω όταν…


με χτυπάνε, μου φέρονται άσχημα, όταν μου παίρνουν τα πράγματα, όταν με χτυπάνε ή με κοροϊδεύουν, όταν με βρίζουν, όταν ο δάσκαλος κάνει αδικίες, όταν δε με παίζουν, όταν με χτυπάνε, όταν με κουτσομπολεύουν, όταν ο δάσκαλος κάνει αδικίες, όταν ο δάσκαλος με αδικεί, όταν τα παιδιά με μειώνουν και όταν δεν παίζω μπάλα για βλακείες των άλλων, όταν με αδικούν και δεν πηγαίνω καλά στα τεστ, όταν με κοροϊδεύουν ακόμα και για πλάκα, με προδίδουν οι φίλοι μου, όταν με αδικούν, όταν τα παιδιά με μειώνουν, όταν με αδικούν, όταν οι συμμαθητές μου τσακώνονται, όταν ένας συμμαθητής μου με χτυπάει, όταν με βρίζουν και με χτυπούν, όταν με αδικούν, όταν με κοροϊδεύουν και με αδικούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου