Συναισθήματα στο σχολικό περιβάλλον, Ε΄ τάξη, 2010-11

Πρόγραμμα Ανάπτυξης Διαπροσωπικών Σχέσεων
5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού

Ντρέπομαι όταν…


Η εικόνα δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα Wordle.
Τα παιδιά γράψανε με τι ντρέπονται στο σχολικό περιβάλλον και με τη βοήθεια του Wordle οπτικοποιήθηκε η συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης από ένα δοσμένο κείμενο. Έτσι οι μεγαλύτερες λέξεις στην εικόνα δείχνουν με τι ντρέπονται περισσότερο οι μαθητές της Ε΄τάξης


κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος




Ντρέπομαι όταν…


                                            Wordle: Συναισθήματα στο σχολικό περιβάλλον, Ε΄τάξη, 2010-11, Ντρέπομαι όταν...

Οι απαντήσεις των μαθητών:

Ντρέπομαι όταν…


όταν ζητάω από το δάσκαλο να πάω τουαλέτα, όταν λένε κάτι για μένα, όταν είμαι ντροπαλός, όταν με κοροϊδεύουν, όταν βλέπουν τους άσχημους βαθμούς μου, όταν με κοροϊδεύουν, όταν ζητώ από τη μαμά να μου δώσει υπολογιστή, όταν βρίζω μπροστά σε ξένους αλλά και μεγάλους, όταν με μαλώνουν οι δάσκαλοι, όταν δεν τα πάω καλά στα τεστ, όταν κατά λάθος έχω πει ψέματα στις φίλες μου, όταν πρέπει να πάω να πω κάτι σε μια άλλη τάξη.