Συναισθήματα στο σχολικό περιβάλλον, Ε΄ τάξη, 2010-11

Πρόγραμμα Ανάπτυξης Διαπροσωπικών Σχέσεων
5ο Δημοτικό Σχολείο Χολαργού


Στενοχωριέμαι όταν…


Η εικόνα δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα Wordle.
Τα παιδιά γράψανε με τι στενοχωριούνται στο σχολικό περιβάλλον και με τη βοήθεια του Wordle οπτικοποιήθηκε η συχνότητα εμφάνισης μιας λέξης από ένα δοσμένο κείμενο. Έτσι οι μεγαλύτερες λέξεις στην εικόνα δείχνουν με τι στενοχωριούνται περισσότερο οι μαθητές της Ε΄τάξης.


κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος




                                             


Οι απαντήσεις των μαθητών:

Στενοχωριέμαι όταν…

με κοροϊδεύουν, όταν δε με παίζουν, όταν μαλώνω με τις φίλες μου, όταν ο δάσκαλος είναι άρρωστος, όταν δεν παίρνω καλό βαθμό, όταν έχουμε σχολείο, όταν δε με παίζουν, όταν τσακώνομαι με τις φίλες μου, όταν ο δάσκαλος έρχεται στο σχολείο, όταν οι άλλοι δεν με παίζουν στο ποδόσφαιρο, όταν λένε λάθος πράγματα για μένα, όταν μαλώνω με κάποιον, όταν δεν έχω παρέα, όταν με μαλώνει ο δάσκαλος, όταν ο δάσκαλος δεν μας αφήνει ελεύθερες, όταν παίρνω κάρτες, όταν δεν με παίζουν οι συμμαθητές μου, όταν δεν με παίζουν οι συμμαθητές μου, όταν ένας συμμαθητής μου δεν με παίζει με το μπαλάκι του, όταν δεν με παίζουν οι συμμαθητές, όταν χάνουμε ωραία μαθήματα.









Δεν υπάρχουν σχόλια: