H ανώνυμη επιστολή ενός εκπαιδευτικού στον Ηλία Κασιδιάρη









Σημείωση (για το πλαίσιο): Η επιστολή που ακολουθεί αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση 152.11/Β3/790/1996 που θεσπίστηκε πριν από 16 χρόνια και η οποία δίνει στους μουσουλμάνους μαθητές της Θράκης δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε ποσοστό 0,5% επί του συνόλου των διαθέσιμων θέσεων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, ως μέτρο που θα βοηθούσε την ενσωμάτωση αυτών των μαθητών στην ελληνική κοινωνία.
Ανοικτή επιστολή προς Ηλία Κασιδιάρη
κύριε Κασιδιάρη,
(Θα ακολουθήσει σε αρκετά σημεία αυτής της επιστολής, όμως μη νομίζετε ότι τη βρίσκω και πολύ με αυτόν τον πληθυντικό ευγενείας που χρησιμοποιώ προς εσάς, κύριε Κασιδιάρη. Το κάνω μόνο και μόνο επειδή προσωπικά ο ήχος που μου θυμίζει αυτή η φράση είναι ο ήχος μιας βρισιάς, “κύριε ΚασιΔΙΑΡΗ”! )
Καταρχήν, εννοείται πώς δεν πρόκειται να σας αποκαλύψω το όνομα μου, αλλά μόνο τη δουλειά που κάνω: είμαι εκπαιδευτικός στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, δουλεύω σε ένα από τα σχολεία της Θράκης που πηγαίνουν μουσουλμάνοι μαθητές. Αν σας ενδιαφέρει και το θρήσκευμά μου, είμαι χριστιανός ορθόδοξος και αν σας ενδιαφέρει και η εθνικότητά μου αυτή είναι ελληνική.

για να διαβάσετε τη συνέχεια πατήστε εδώ ή εδώ


1 σχόλιο:

  1. Η Ελληνική αξιοπρέπεια χάθηκε από τη στιγμή που με την ψήφο της τοποθέτησε στα έδρανα της Βουλής το "φίδι" που βγήκε απ' το εκολαπτόμενο επί σειρά ετών "αυγό"...Τώρα πια, και ιδιαίτερα στις εποχές που ζούμε - και θα ζούμε για πάααααρα πολλά χρόνια ακόμα-, είναι πολύ αμφίβολο αν θα φάει το "φίδι" κάποιος "αετός" από ψηλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή