Ισπανική διαφήμιση που συγκινεί.
Η διαφήμιση θέλει να τονίσει την αξία των διαπροσωπικών σχέσεων οι οποίες λόγω τεχνολογίας δεν είναι όπως παλιά. Ουσιαστικά θέλει να δείξει πώς η νέες τεχνολογίες μάς εμποδίζουν να περνάμε ποιοτικό χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπάμε αλλά αντιθέτως προτιμάμε να κοιτάμε την οθόνη ενός κινητού ή ενός τάμπλετ.
Αλλά η διαφήμιση δε σταματά εκεί. Ένας άνδρας μιλά σε ανθρώπους -δύο φίλους, δύο αδελφές, μια μητέρα και ο γιος της - για το πόσο συχνά βλέπουν ο ένας τον άλλον δια ζώσης.
Ένας ερευνητής χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που βασίζεται στον χρόνο που οι άνθρωποι δήλωσαν ότι ξοδεύουν μαζί και παράγοντες όπως η ηλικία και το προσδόκιμο ζωής για να προβλέψει πόσος ακόμη χρόνος τους απομένει να περάσουν μαζί.
πηγή: www.topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου