Διαφήμιση γνωστής εταιρίας ξυρίσματος που δεν ασχολείται με τις τρίχες!
Η νέα καμπάνια της της εταιρίας "χτυπάει" αλύπητα τα πατριαρχικά στερεότυπα που επιβιώνουν στον δυτικό κόσμο. Και τα βάζει με ένα μεγάλο μέρος του ίδιου του αγοραστικού κοινού της. Θα το έλεγε κανείς ρίσκο, καλό "timing", κοινωνικοπολιτική θέση, αλλά σε κάθε περίπτωση, θα το έλεγε ανατρεπτική επιλογή.
Η ατάκα "The Best a Man Can Get" γίνεται εδώ "The Best Men Can Be" και το μήνυμα είναι κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης, της βίας, κατά του σχολικού εκφοβισμού.
Η μίνι ταινία δεν αποτυπώνει το ξύρισμα γενειοφόρων ανδρών, αλλά τις συμπεριφορές μέρους του ανδρικού φύλου στις κοινωνίες μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου