Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος...






Στην υγειά μας, 03 -12 - 2016


Στίχοι: Σταύρος Σταύρου Μουσική: Σταύρος Σιόλας
Ερμηνεία: Γιαννης Κότσιρας - Σταύρος Σιόλας




Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος Να με κρατάς απ’ το χέρι σφιχτά Να περπατάς πλάι μου στα συντρίμμια Να με κοιτάς με τα μάτια κλειστά Κάθε φορά που τελειώνει που ο κόσμος όταν θα κλαίω θέλω να μου γελάς Κι όσα τραγούδια έχω αγαπήσει μέσα στ’ αυτί να μου τραγουδάς Κι όταν ξανά θα τελειώσει ο κόσμος, φίλα με σαν να ‘ναι η πρώτη φορά Και μέσα στη ζεστή αγκαλιά σου ίσως αρχίσει ο κόσμος ξανά Κάθε φορά που τελειώνει ο κόσμος Να με κρατάς έξω από το νερό Στο παγερό, τ’ αγριεμένο κύμα Της ξενιτιάς φως μου μη βραχώ Κάθε φορά που τελειώνει που ο κόσμος όταν θα κλαίω θέλω να μου γελάς Κι όσα τραγούδια έχω αγαπήσει μέσα στ’ αυτί να μου τραγουδάς Κι όταν ξανά θα τελειώσει ο κόσμος, φίλα με σαν να ‘ναι η πρώτη φορά Και μέσα στη ζεστή αγκαλιά σου ίσως αρχίσει ο κόσμος ξανά Κάθε φορά που τελειώνει που ο κόσμος όταν θα κλαίω θέλω να μου γελάς Κι όσα τραγούδια έχω αγαπήσει μέσα στ’ αυτί να μου τραγουδάς Κι όταν ξανά θα τελειώσει ο κόσμος, φίλα με σαν να ‘ναι η πρώτη φορά Και μέσα στη ζεστή αγκαλιά σου ίσως αρχίσει ο κόσμος ξανά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου