Ας μην ξεχνάμε πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας....στη χώρα μας, το ποσοστό χρήσης Διαδικτύου και γενικώς ψηφιακών ευκολιών είναι ακόμα πολύ χαμηλό...οι περισσότεροι γονείς άνω των 40 δεν έχουν καμμία γνώση πάνω σε αυτά, με αποτέλεσμα να φοβούνται τη χρήση τους από τα παιδιά τους, επειδή δεν μπορούν να τα "ελέγξουν"...από την άλλη, όλα αυτά σαμποτάρονται κατά καιρούς από τα ΜΜΕ (Το Διαδίκτυο είναι ο....Αντίχριστος, κλπ), οπότε, πως είναι δυνατόν να προχωρήσει ομαλά μια τέτοια διαδικασία....Το "μεγάλο χωριό" που το λένε Ελλάδα, δεν έχει χώρο στην "πλατεία με τον πλάτανο" για τέτοιου είδους καινοτομίες....
Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Πάντως όλο και αυξάνονται οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν τις Νέες τεχνολογίες και εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του ψηφιακού σχολείου. Και μετά συναντούν τις δυσκολίες που περιγράφονται στην παρουσίαση: γονείς, συνάδελφοι, διευθυντές,αναλυτικό πρόγραμμα κλπ. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα...
Ας μην ξεχνάμε πως η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας....στη χώρα μας, το ποσοστό χρήσης Διαδικτύου και γενικώς ψηφιακών ευκολιών είναι ακόμα πολύ χαμηλό...οι περισσότεροι γονείς άνω των 40 δεν έχουν καμμία γνώση πάνω σε αυτά, με αποτέλεσμα να φοβούνται τη χρήση τους από τα παιδιά τους, επειδή δεν μπορούν να τα "ελέγξουν"...από την άλλη, όλα αυτά σαμποτάρονται κατά καιρούς από τα ΜΜΕ (Το Διαδίκτυο είναι ο....Αντίχριστος, κλπ), οπότε, πως είναι δυνατόν να προχωρήσει ομαλά μια τέτοια διαδικασία....Το "μεγάλο χωριό" που το λένε Ελλάδα, δεν έχει χώρο στην "πλατεία με τον πλάτανο" για τέτοιου είδους καινοτομίες....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπως έτσι είναι τα πράγματα. Πάντως όλο και αυξάνονται οι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν τις Νέες τεχνολογίες και εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του ψηφιακού σχολείου. Και μετά συναντούν τις δυσκολίες που περιγράφονται στην παρουσίαση: γονείς, συνάδελφοι, διευθυντές,αναλυτικό πρόγραμμα κλπ. Έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφή