Ξεκούραση μετά τη δουλειά





να μη σου τύχει...


7 σχόλια:

  1. Χα χα χα, πολύ επίκαιρο!Το μόνο που θέλω σήμερα είναι να καααααααααάθομαι!:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χθες είχα εφημερία. Δεν μπορείς να φανταστείς τι γινόταν στην αυλή και τους διαδρόμους του σχολείου. Από τη μια τα εκτάκια θέλανε να παίξουν μπουγέλο με τις νερόμπαλες, τα πεμπτάκια που θέλανε να γίνουν πρόωρα εκτάκια - με ότι αυτό σημαίνει - και με τα περσινά εκτάκια - νυν γυμνασιόπαιδα - που μας επισκέφτηκαν... ένα τρελοκομείο!
    Μόλις τελειώσει σήμερα η Λυσιστράτη που ανεβάζει η τετάρτη θα θρονιαστώ σε μια τέτοια καρέκλα όπως ο κύριος του βίντεο και θα κάααααθομαι κι εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμάς μας έχει σαπίσει στη βροχή τις τελευταίες μέρες.Οι αθλητικές εκδηλώσεις έγιναν με ψιχάλα, μετά δεν μπορούσαμε να τα βγάλουμε έκω και τσίριζαν στους διαδρόμους, μέχρι και το μπουγέλο σήμερα έγινε με κρύο και αέρα.Πανικός!
    Εντατική καρεκλοθεραπεία λοιπόν για το διήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις γύρισα από την παράσταση. Ήταν εξαιρετική! Και αμέσως πήρα θέση στην καρέκλα του γραφείου μου. Τα πόδια σταυροπόδι πάνω στο γραφείο (όπως στις αμερικάνικες ταινίες), ο φορητός υπολογιστής ανοιχτός κι εγώ να σερφάρω δίχως έννοιες! Τώρα αρχίζουν οι διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ....:-) Λοιπόν....κάποτε σε διακοπές κάμπινγκ στη Νάξο, είχα γνωρίσει ένα παρόμοιο ζευγάρι...γκρίνια-γκρίνια-γκρίνια (γιατί αυτό έτσι, γιατί εκείνο αλλιώς, κλπ). Το παλικάρι δεν μπορούσε να κάτσε σε χλωρό κλαρί που λέμε..εννοείται πως μετά από δύο φορές που πήγαμε μαζί για φαγητό, μπουχός εγώ μετά! Δεν παλεύονταν! Να μη σου τύχει, όντως! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αμάντα! Ακόμα είμαι στην καρέκλα! Σε λίγο θα βγω για ψώνια. Κάτι θα πρέπει να φάμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ μόλις γύρισα από ψώνια, αφού πρώτα όλο το πρωί είχα πάθει οξεία τεμπελίτιδα! :-) Όπως - πολύ ορθώς ελάλησες - κάτι πρέπει να φάμε - λοιπόν, σήμερα το μενού έχει μουσακά (χαράς στο κουράγιο μου) Χαχα! Κατά τ' άλλα, μετά το χθεσινοβραδινό ξενύχτι λόγω του γάμου, σέρνομαι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή