Συμφωνώ απόλυτα. Όμως, υπάρχει "κόλλημα" από πρακτικής πλευράς - για να πραγματοποιηθούν σωστά όλα αυτά, χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία για όλους τους μαθητές του κάθε τμήματος ή τάξης...δεν αρκεί μόνο ένας υπολογιστής: Ο κάθε μαθητής πρέπει να έχει το δικό του, ώστε όλες οι διεργασίες να γίνονται ταυτόχρονα απ' όλους σε πραγματικό χρόνο. Με άλλα λόγια: Καλή και άγια η "θεωρία" του "πως και τί", αλλά πολύ δύσκολη - έως ανέφικτη - η "πράξη" για την ελληνική πραγματικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης..."Ο σωστός μάστορας κρίνεται από τα εργαλεία"....έτσι δε λέει η παροιμία μας;
Συμφωνώ ότι υπάρχουν δυσκολίες. Πιστεύω όμως ότι όπου υπάρχει έστω και ένας υπολογιστής και ένας προτζέκτορας πρέπει να τους αξιοποιούμε και να εφαρμόζουμε κάποιες από αυτές τις θεωρίες μάθησης. Όχι σε κάθε διδακτική ενότητα και σε κάθε μάθημα αλλά στοχευμένα και με πρόγραμμα. Συμπερασματικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε το "νέο" αλλά σταδιακά να το εντάσσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συμφωνώ απόλυτα. Όμως, υπάρχει "κόλλημα" από πρακτικής πλευράς - για να πραγματοποιηθούν σωστά όλα αυτά, χρειάζονται τα κατάλληλα εργαλεία για όλους τους μαθητές του κάθε τμήματος ή τάξης...δεν αρκεί μόνο ένας υπολογιστής: Ο κάθε μαθητής πρέπει να έχει το δικό του, ώστε όλες οι διεργασίες να γίνονται ταυτόχρονα απ' όλους σε πραγματικό χρόνο. Με άλλα λόγια: Καλή και άγια η "θεωρία" του "πως και τί", αλλά πολύ δύσκολη - έως ανέφικτη - η "πράξη" για την ελληνική πραγματικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης..."Ο σωστός μάστορας κρίνεται από τα εργαλεία"....έτσι δε λέει η παροιμία μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ ότι υπάρχουν δυσκολίες. Πιστεύω όμως ότι όπου υπάρχει έστω και ένας υπολογιστής και ένας προτζέκτορας πρέπει να τους αξιοποιούμε και να εφαρμόζουμε κάποιες από αυτές τις θεωρίες μάθησης. Όχι σε κάθε διδακτική ενότητα και σε κάθε μάθημα αλλά στοχευμένα και με πρόγραμμα. Συμπερασματικά πιστεύω ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε το "νέο" αλλά σταδιακά να το εντάσσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΑπάντησηΔιαγραφή